Därför ska man flasha det heligaste

Enligt svd säljer fröken Spears platta bättre än väntat. Det fångas upp av skribenten som att turen har vänt. Men är det inte så att den oheliga förföljelsen på smaskiga bilder - och det bekagliga uppträdandet - har fått fler personer att få upp ögonen för skandaldrottningen igen. Är det inte så att hon följer Paris Hiltons affärsidé; att nakenhet och skandaler säljer!

ps. Snart ska högskolan lära oss revisorsstudenter marknasföringens heliga skrifter. Kan man använda en sådan rakad marknadsföringsstrategi (som idé) i arbetet? Det säljer ju bevisligen!


Kommentarer
Postat av: Hoffa

Till att börja med kan du ju lära dig att stava innan du ger dig in på marknadsföringsanalyser.

Något att tänka på inför din lilla marknadsförings kurs är att ett exempel inte bevisar tesen. Särskilt som det är lätt att ta upp ett tiotal som motbevisar den.

Lycka till

Hoffa

2007-11-04 @ 10:14:53
Postat av: Rob

Jag tycker att "Hoffa" ska sluta sär skriva innan han börjar kritisera andras stavning, hahaha!

Den "rakade" marknadsföringen verkar vara en jättebra idé, svårt att komma åt kanske, eftersom det är en indirekt typ av reklam, och kanske till och med oavsiktlig.

2007-11-04 @ 15:00:16
URL: http://standardiserad.blogg.se
Postat av: Daniel

Jag tycker som Rob (Tack för att du upptäckte det =D ) att "Hoffa" ska sluta sär skriva. Det "Hoffa" gör är att klaga på att någon bär mössa inomhus när han själv bär keps.

Tack vare "Hoffa" bevisligen gjort en höna av en fjäder (i och med att han baserar sin arroganta iaktagelse på - enligt min egna analys, så rätta mig om jag har fel - omkring 3 av 90 ord) har jag kunnat ändra stavningen på vissa ord, så att färre idioter som "Hoffa" har nåt att klaga på.

2007-11-04 @ 15:12:41
URL: http://kratzek.blogg.se
Postat av: noctivagus

Britney föföljs utan orsak anser jag. Man har bestämt sig att för att försöka sänka henne. Om en artist som är kille skulle göra som henne skulle man bara skratta, ja se killar dom måste ju leva ut. Men är man tjej då ska man bespottas, nej fyyy så får inte tjejer göra juuuu. Det hela stinker sexism och hyckleri.

2007-11-06 @ 15:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0