Så kändes det när det var IKEA och inte min mormor som ringde...

Just nu är jag lite omskakad och det beror på att jag, utan att vara beredd på det, fick genomföra en telefonintervju med IKEA. Det var bara en kvinna som ringde just precis som jag väntade på ett telefonsamtal från mormor. Dock blev man ju lite tagen på sängen när det visade sig vara just kvinnan från IKEA.

Telefonanställningsintervjun gick bra, men jag känner självklart att jag kunde göra bättre. Dock finns det väl inget mer som man kan göra när man blir tagen på sängen... Om jag hade vetat att en telefonanställningsintervju stundade skulle jag ju förberett mig. Men.. man lär sig ju.

Dock hoppas jag att jag få arbeta på IKEA. Det företaget tar ju hand om sina anställda, är ungdomars önskearbetsplats och har värderingar som, minst sagt, skulle göra mig stolt att jobba där [tänker lite på min uppsats om CSR och HR

Men vi får se vad som händer =)

Kommentarer
Postat av: Inees

Jobbet e dit Fridlund!

2010-09-29 @ 18:14:13
URL: http://incee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0