Hahaha - jag är en lekare

Jag är väl inte den person som kan kallas stekare. Till exempel är det flera faktorer som talar emot att jag ens kommer att kunna titulera mig som en sådan. Därför är det roligt att besöka bloggar som http://bratguide.blogg.se/ och se vad jag behöver göra för att bli stekare. Till exempel ska man aldrig spela en två år gammal house-låt (tyvärr David Guetta), man ska ha en bra frisyr (längtar efter pengar), man ska välja ett bra umgänge och man ska blanda billiga kläder med dyra accesoarer. Viktigast av allt är att inte vara en lekare för då är man bara en stekar-wannabe. Så, vad har jag att lära mig av denna bloggen? Inget viktigt... den skrevs säkert av ett par självmedvetna schtekar-killar med för mycket fritid och humor. Därför följer jag rådet att det enda som gör en schtek är att man fokuserar på sig själv till 100 %. Därför gottar jag mig att jag sprang en mil och drar mig till sängs.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0