Nu är det arge bloggskribenten tillbaka

Jag har varit väldigt inaktiv från bloggskrivandet den senaste tiden. Orsaken allena har varit att jag inte har haft ork och energi till att skriva något. Dock måste jag tyvärr säga att den senaste tidens inaktivitet har ledit till att det finns tankar som måste ut. Tankar som gäller allt från politik (commie-bashing) till personangrepp (om jag skriver namnet Ohly så har jag våldtagit min bloggs rättvisa då nämnde person både var en Berlin-mur-kramare och Fidel Castro-älskare). Därför vill jag säga att I am BACK!!!

Vad är det då som föder dessa tankar? Valet självklart. Det är en tragedi att SD har kommit in i riksdagen. Men det är en större tragedi att vänsterpartister skyller valresultatet på den enda regering som kunde behålla en dräglig välfärd (med Mona Stahlin och Lars Ohlycka vid rodret skulle vi inte behöva åka till Grekland för att uppleva Grekland). Redan på valnatten visar herr Ohlycka sitt rätta jag och håller låda. Sedan läser man i Jinges blogg att det inte är förvånande att SD väljer en moderat. Denna idioti leder till en enormus irritationus vilket leder till dessa tankar.

Dock ska jag vara lugn nu - jag tror att jag ska skriva om IKEA imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0