Därför skulle jag bli glad om IKEA vill ha mig

Sedan IKEA överraskande nog ringde mig för precis en vecka sedan har jag övertygat mig själv om att jag inte får jobbet - eftersom det bara blir en positiv överraskning om jag får det. Men ibland har jag varit aningen fundersam på att det händer just nu eftersom IKEA är ett sådant företag som man verkligen vill arbeta på. IKEA delar mina värderingar, IKEA är ett bra företag att arbeta på och IKEA kommer vara en sådan arbetsplats som jag vill arbeta på. Alltså - om jag inte får jobba hos IKEA skulle det kännas mer än att inte få jobba på ett annat företag. Därför håller jag mina egna tummar för mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0