Vissa killar vill man bara göra kaoz med - som de kräken i Borås som lät folk fulbedömma tjejer

Att det finns kräk är nog ingen hemlighet. Men att det finns kräk som tar bilder från facebook och låter folk bedömma om tjejerna på bilden är snygga eller fula (därav fulbedömma - eftersom jag ville hålla titeln kort) är helt förfärligt. Och att de är så jädra kaxiga och säger "vill du inte vara här? Stäm oss!" till de tjejer som tyvärr hamnade på fullistan får mig bara att vilja hänga upp dem någonstans och ge igen med samma medecin som deras offer har råkat ut för. Ja, jag skulle gärna vilja göra kaoz med dem!

Förresten, jag hoppas att Laserturken har fått "sava" lite nu, nu när Lasermannen 2 förhoppningsvis är tagen. Och nu kan Laserturken äntligen göra tomt med saker po bilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0