Hur jag hanterade motgångar? Som nu...

Haha, igår kunde jag inte veta att en motgång skulle komma. Nu fick jag reda på att alfa-kassan avslog min ansökan om att få pengar. Därmed går jag fattig lite till.

Behöver jag säga att det blev en besvikelse? Jag har inte ens orkat gå ut idag (jag försöker alltid förbränna 500 kcal per dag annars) så nåt har hänt.

Men det är bara för att samla kraft. Jag har sett att om en månad kan jag ta del av ungdomsgarantin, vilket kommer ge mig en viss summa pengar per månad. Och jag har funderat på andra saker i livet, så imorn är jag redo att ta tag i livet igen. Ja, jag kanske ska springa 5 km och gå en mil för att tillsammans förbränna 1000 kcal för att betala tillbaka för vad jag missar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0