Jag är rastlös efter att ha varit skitpressad

Snacka om att jag är rastlös nu. Det beror på att jag - för första gången sedan 11e januari - faktiskt kan luta mig tillbaka utan att ha varken jobb eller uppsats att tänka på. Tro dock inte att jag gläds åt detta då det är svårt att gå tillbaka till en lugn tillvaro efter att ha varit skitstressad. Man sitter till exempel och facebookar hela dagen på jakt efter något att göra. Det är väl därför som jag verkligen önskar att spendera livet utomlands - på jakt efter de kickar som förgyller tillvaron.

Jag vill faktiskt tacka alla som har gjort VT10 till en [om man bortser från stressen] underbar termin. Jag har nämligen försökt leva livet och ni har hjälpt mig med det.

Jag vill också be om ursäkt om mina helger har blivit alltför blöta alltför många gånger. Jag har nämligen behövs det för att kunna slappna av =) Och trots att vissa minnesluckor uppstått kan jag med gott samvete säga att jag har haft riktigt roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0