Pick-up service är tufft - och jag vill bli ordförande

Uch... att hämta upp utbytesstudenter tar mer kraft än vad man kunde orka. Det är nämligen som så att det inte går att ta helg för de kommer veckan ut. Till och med morgondagen kommer att vara full av information. Sådana saker är jobbiga då man inte kan slappna av med en öl när man kommer hem igen (jag väntar fortfarande på pengarna) men sånt får man ta.

Annars chockade jag mig själv och jag sökte tjänsten som ordförande på kåren. Faktiskt är detta något som jag länge velat göra men då jag kommer att avsluta mina studier i denna högskola till sommaren är detta sista chansen. Så önska mig lycka till (and vote for me if you are a student =P )

Kommentarer
Postat av: My

jag som ska sitta i valberedningen...vi ses på andra sidan helvetet

2010-01-25 @ 20:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0