Jag bytte namn på min blogg

Se där - nu har jag bytt namn på min blogg. Nu är jag inte längre en fattig student för jag är numer än examinerad ekonom. Tyvärr är jag fortfarande en arbetssökande ekonom men det får vi ändra på sedan.

Jag vet inte om det blir så många skillnader mellan min nya och gamla blogg. Egentligen skrev jag för att det var skoj men då bloggvärlden började kännas för mycket 2008 slutade jag med det. Men... nu är jag tillbaka.

Jag kommer försöka fokusera på politik och ekonomi (eftersom de mångt och mycket hänger med varandra). Ibland, kanske, ska jag försöka skriva på andra språk enbart för att försöka vidga mina tankars utsträckning.

Hursomhelst, jag hoppas att ni finner glädje i bloggen och att ni fortsätter att besöka den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0