Matchen mellan Inter och Barcelona var fantastisk

En av de sakerna som jag älskar med Italien-resan är att man kan uppleva så mycket. Till exempel fick jag chansen att se matchen mellan Inter och Barcelona, men det pratar jag om sen. För först vill jag säga att jag gick runt Milano med mina kamrater (som också skulle se matchen) och gjorde affärerna osäkra. Vi gick in till ett riktigt shoppingcenter och såg alla dyra kläder. Till exempel kostade en armani-tröja hela 700 € vilket fick mig att uppleva en hjärtattack-light. Sedan besökte vi Zara och där skulle jag precis köpa ett par seglarskor men när jag skulle fråga min kompis om de var snygga råkade jag se att han hade på sig precis samma skor, så jag lämnade tillbaka skorna lika snabbt som jag tog dem.

Matchen, i alla fall, var fantastisk. Jag älskade chansen att befinna mig mitt i den enorma folksamling som San Siro kan ta emot. Kan ni tänka er hur det är att se 86 000 människor jubla när Champinions Leuge-musiken drar igång? Men i alla fall, jag älskade matchen och tycker att det var den bästa fotbollsmatchen som jag har sett. Problemet var bara att inget endaste mål gjordes; inte ens Zlatan kunde trycka in en boll. När man betalat 95 € förväntar man ju sig lite mer action - eller hur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0