Jag måste bli mindre osäker

Gäsp, nu är jag riktigt trött efter att ha varit uppe till sex igår och vaknat 13 för att spendera en hel dag vid Como som ligger i norra Italien. Jag var så trött när jag kom tillbara att jag inte ens kunde lyfta upp huvudet när jag pratade (ni vet, gääsp) så jag tror att några tjejer tolkade det som att jag stirrade på ställen som jag inte ska kolla på (hehe).

Men i alla fall... i dag känns det som att det är så mycket som jag kan göra för att förbättra mig. En av de sakerna som jag har på anteckningslistan är att bli mindre osäker. Man kan till och med se det på mig när jag går. Och om det är en sak som skulle göra mig gladare är att bli säkrare.

Sedan kan jag behöva göra sit-ups och armhävningar varje dag som jag vaknar, för att bygga upp några gram muskler och förbränna några tiotals kalorier. Ja, bara sånt där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0