Den febriga tröttheten får mig att känna mig något nedslagen

Känner mig trött efter att ha spenderat en natt i feberns tecken (det gick dock över under dagen men tröttheten känns fortfarande). Detta är nog anledningen till att jag känner mig lite mer nedslagen än vanligt idag. Alltid är det jag som orsakar irritation, att jag är den som man inte kan lita på, att saker som jag gör är fula och att det är jag som får känna på det dåliga humöret, och så vidare. Vad får mig att känna mig glad då? Att det visar att mitt tålamod och att min optimism kvarhåller sig stark, trots att man i denna halvt febriga dag känner att man bara kan krypa ned under tecket för att man (fysiskt sätt) inte orkar något annat - och för att man (psykiskt sätt) måste spara på krafterna och hålla fast vid det goda humöret.

Förresten köpte jag biljetter till Inter mot Barcelona. Fan vad gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0