Jag har varit i Italien i två månader

Idag kan jag bara blicka tillbaka och konstatera att för lite mer än två månader sedan åkte jag från Sverige och landade i Italien. Två månader! Kan ni tänka er! Men med det tänker jag också på att sedan den trettionde juli har jag inte sovit ensam i ett rum mer än en endaste gång - då min rumskamrat i Siena hade återvänt till Spanien. Det kan jämföras med att min lägenhet ofta bara har en människa i sig och det är jag. Vad har jag då gjort som är nytt sen förra inlägget? Jag såg matchen mellan Milan och Zurich. Tyvärr missade jag de första tio minutrarna på grund av ett missförstånd (biljettfel) och såg därmed inte Zurichs 1-0 - mål. Men då jag faktiskt hejade på Milan gör det inget (go Inter!!!) Jag får se när jag skriver nästa inlägg. Går lite segt nu med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0