Rallestudenters jargong gör mig galen

Hej. Som ni kanske har sett är jag en person som försöker hålla mig så PK (politiskt korrekt) som möjligt. Jag försöker hålla mig till ett städat språkbruk och svär defenetivt inte mer än nödvändigt. Därför blir jag galen över hur det är med studentfester. Där är det nämligen som så att ju mer NPK (icke politiskt korrekt) man är, desto populärare blir man. Ord som "men din penis är alldeles slak" är alltså, faktiskt, en legetim replik på ett påstående. Allt går alltså emot min uppfostran och jag blir galen. Men detta betyder bara en sak; att jag ska lära mig och gå vidare. Orsaken till detta är att min framtida yrkeskarriär bygger på att jag kan anpassa mig till olika grupper av människor och om jag inte kan klara av att ta efter rallestudenters beteende borde jag inte kunna ta efter någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0