Nu är den konstiga veckan slut

Uch och tvi - nu är äntligen den konstiga veckan i princip över. Att det var konstigt idag beror på att jag gick emot en av mina styrelser då jag mer eller mindre sitter i två skilda stolar. Jag kunde inte göra annat än att diskutera den aktuella sakfrågan utifrån hur jag själv tyckte, baserade på mina erfarenheter från den andra stolen. Diskussionen var helt ok, jag var i princip ensam om att hålla de åsikterna som jag hade, men det förbättrades otroligt mycket av att de jag diskuterade med var skärpta och höll diskussionen på en städad nivå. Så jag har lärt mig att aldrig sitta på två stolar samtidigt igen och jag ska göra mitt bästa från att avhålla mig från att göra det.

Kommentarer
Postat av: Sara H

tack för en god match, det var trevligt även om vi hade skilda åsikter/ sara

2009-05-22 @ 01:14:41
URL: http://lifeofbabycake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0