Jag är trött och har drabbats av en behagligt mild ölbakis

Gäsp. Man är rätt sliten idag. Detta beror på att jag sov för lite på grund av en gårdaglig och mycket trevlig utgång. Först var det middag som man fick som tack för att man var studentambassadör. Sedan var det en kort mingelfest med en kompis innan man gick vidare till Glorias för att se finalen med kompisar. Efter detta stack kompisgänget (tänkte skriva kamrater, men då skulle KA kastrera mig) till Banken och stannade där ett par timmar, tills vi stack hem. Allt som allt blev det ett par öl, goda minnen och en mycket behagligt mild ölbaksmälla. Kunde som sagt vara värre.

Jag slappnar också av efter några veckors lokal studentpolitik. Det var skoj att utverka ett antal kuppar och hålla i svåra frågor - speciellt som att jag fick träna mig inför att prata inför publik igen. Ni skulle bara vet hur mycket jag gör det nu, förresten. Engelskan för ekonomer, som jag läser just nu, för fram mig minst en gång varje vecka. Där blir jag mer och mer van att stå inför stirrande människor och jag får nog säga att jag lär mig att älska det. När man står där framme ska man ju ge ett intryck av att man äger stället och att man, hur pinsam man än är, visar på att man är bäst. Jag älskar att se mig som bäst, och därför älskar jag att stå där framme. Kommer jag att göra det i framtiden? Självklart - bring it on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0