Detta är den rätta defenetionen på att fritzla

För ett tag sedan letade jag upp min blogg i google genom att söka efter begreppet "Fritzla". Bloggen fanns inte - men det fanns så jäkligt många andra bloggar med det ordet. Och det som chockade mig var att deras defenetion på benämningen att fritzla är fel. Enligt deras tolkning betyder det att man stänger in sig själv - att man fritzlar sig. Själv anser jag att man Fritzlar någon (som att nästa års AU kommer att fritzlas om jag inte får åka med till SFS-FUM). Så hur blir det nu? Vad kommer Horance Engdahl att skriva in i SAOL? Frågarna är många, liksom svaren - men Fritzl består

----------------------------------------

Det var en kanonkväll igår, för övrigt. Semestersittningen var helt ok och festerna runtomkring det var kanon. Synd bara att man mår som man förtjänar (och att man hade en liten minidugga idag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0