Liten reflektion om dagen

Jag kom precis på att jag inte har skrivit här på vad det känns som evigheter. Det beror på att jag har många bollar i luften som skymmer sikten från de lite mer avslappnande sakerna, samt att det är så mycket som jag blir arg över. Israelmatchen, replulikaner och nu senast; avskaffandet av kårobligatoriet. Var och en av dessa går emot vad jag står för så det är klart man man känner irriationen sprida sig när man läser om dessa saker. 

Vad är det för roliga saker som har hänt mig? Hmm. Låt mig tänka. Lönlöst, kommer inte på något. Jag har säkert gjort enormt mycket skoj men eftersom det är på arbets- och engagemangstid tar jag dessa saker för givna vilket gör att jag personligen inte räknar med dem. Då är det ju bara saker som garanterat är långt utöver det vanliga som är viktiga nog att jag ska beskriva dem. Estland-resor till exempel [vilket jag inte har åkt på på jättelänge]. 

Idag har jag tänkt motionera och ta det lugnt. Borde kanske lägga mer tid på att öva upp en färdighet [bara därför att] men jag vet inte vilken sådan jag kan lägga tid på, så jag skippar det. 

Ha det gött. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0