Hoppas att de som saboterat kycklingproduktionen får vad de förtjänar

Jag måste lägga in ett inlägg om Kronfågels glasmysterium för jag är väldigt nära att bli förbannad. Hur fasen har något sådant kunna skett? Förhoppningsvis är det bara en väldigt olycklig olyckshändelse som har skett och då är det inget systemfel. Men i värsta fall är det en svinaktig veganpsykopat som har saboterat kycklingproduktionen genom att sätta dit glasen, och då krävs det hårda bud. Inte bara offentlig aga som jag menade att de stenkastande ungjävlarna i Rosengård skulle drabbas av, utan en tur i fängelset där det finns mängder av tillfälligt öppensinnade muskelknuttar som i duschen ... ja, ni förstår var jag vill komma (jag skriver inte mer för jag tänker på barnen). Jag stör mig verkligen på alla dessa veganaktioner och jag kommer verkligen att hata de som förmodligen saboterat kynglingproduktion genom att hälla ned glasen. Där hoppas verkligen att de får det riktigt hårt straffet som de förtjänar. 

------------------------------------------

Fy fan för tentan; jag har missat så många fester. Och fy fan för nätet; det är så dåligt att det lägger av när det minnst passar sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0