Detta vackra väder får mig att njuta av livet

Detta är nog bland de tidigaste blogginläggen som jag någonsin har skrivit för jag har aldrig tagit mig den tid som det tar att författa ett inlägg förren sent på kvällen. Men nu har något underbart hänt och det är att vårens vackra väder har hoppat upp likt en komiker och skänkt oss många glada miner. Det är inte så att det är vackert utan den är alldeles obeskrivligt underbart; solen låter sina ultravioletta strålar sänka sig ned över oss för att skapa den unga, helt oförstörda vårdagen. Allt är så förträffligt vackert och sorglöst att jag gärna velat konvertera min kursbok i makroekonomi till talbok för att kunna njuta av solens glada humör. Men detta kan jag inte göra idag så jag får sukta efter sommarens långa ledighet. Och det leder mig till nästa goda nyhet - den kommer bara allt närmre och närmre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0