Psykopatsvinen i Reclaim The Street ska slå till igen!

Snart kommer Reclaim The Street återigen genomföra det psykopatiska saboteringen som de illvilligt nog kallar gatufest. Denna gång är det stadsdelen "Västra Hamnen" i Malmö som ska drabbas av dessa aktivistpsykopaters illvilliga idioti. Lyckligtvis finns det ett par krafter som ska ställa upp för gatans demokrati och skydda ordningen mot aktivistsvinen. Därför känner jag mig ännu argare för att sommarkortet inte börjar gälla förrän på måndag - för om jag kunde sticka dit gratis skulle jag ställa mig i det demokratiska ledet och skydda samhället från de psykopatiska aktivistsvinen som Reclaim The Street befolkas av.

--------------------------------

Folk vill inte betala för Victorias bröllop men samtidigt får psykopatiska grupper som Reclaim The street härja fritt. Ett par sådana psykopatdåd och notan för brölloppet är betald. Så varför får psykopater leka fritt när Sverige missar sin chans att marknadsföra sig inför världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0