Jag har skapat min andra blogg - den är tillägnad Italien-resan

När jag satt på internationella råds-mötet idag tänkte jag mycket på hur jag kan marknadsföra mitt lärosäte och konceptet att studera utomlands. Funderingarna fick mig att välja mellan youtube-filmer och ytterligare en blogg. Eftersom mina presentationella egenskaper inte är så bra som jag önskar väljer jag bort youtube som marknadsföringskanal. Därför har jag städat min andra blogg och påbörjat Italien-skildringen. Än så länge finns det bara ett inlägg där på grund av att resan inte är påbörjad än. Men så snart jag skaffat mig en kamera (så att jag kan ta smickrande bilder på mig själv vid exotiska platser) och inlett mina utlandsstudier får ni se hur jag har det där. Kanske kommer till och med ni dit och får se allt som jag beskrivit med egna ögon - vem vet! Men till sdess - ha det super!

Bloggen finns att finna på http://kratzek.webblogg.se/

----------------------------------------------

Jag rensade bland mina bloggkontakter. Jag vill bara ha folk som uppdaterar ofta, därför är det vissa bloggar som försvunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0