Jag är besviken på en fejlande gruppmedlem

Nu är jag riktigt besviken för en medlem i min grupp fejlade riktigt totalt. Det var nämligen som så att vi skulle göra en gruppresentation om IKEA. Själv hade jag lagt in några retoriska trix för att det skulle vara intressant. Problemet är bara att allt fallerar om det är någon som glömmer bort att följa sin del, vilket hände i detta fallet. Två av de kritiska punkter som drog ned mitt grupps betyg bygger på att den gruppmedlemmen fick ett totalt hjärnsläpp, och att ingen av oss andra tre ville störa denna i sitt totala fejlande. Så nu är chansen att få VG betydligt mindre på grund av denna fejlande student, och jag får vara besviken under denna dagen, medveten om att man än gång ser att alla inte når upp till vad man förväntar sig av andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0