Jag vet ett dåligt skämt - och det är Kim Källström

AAAAAAAAArrrrrrrrhhhhhh!!!!!! Neeeeeeeeeeee!!!!! Shhiiiiiiiiiiit!!!!! Faaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!

Så lät det igår när Sverige spelade sin match mot Danmark. 0-1 blev det - och då är jag glad över att det inte blev värre. Orsaken är att det svenska landslaget fortfarande har kvar exakt samma dåliga spelstil som de alltid haft under den nuvarande ledningen. Frammåt finns inga idéer och passningarna är för avancerade för lagets förmåga. Och bakåt... det ska vi inte tala om! Ge mig en blind handsbollspelare och denne kommer göra två mål mot Sveriges osynkade backlinje.

Men det värsta av allt är som sagt Kim Källström och Lars Lagerbäck. Dessa två herrar är utsedda till att vara syndabockar. Anledningen till detta är att Lars Lagerbäck är orsaken till att vi spelar så dåligt och att Kim Källström ...spelar dåligt. Den sistnämnde fick höra ett annat av mig under matchens gång. Till exempel:

"Sverige spelar för att vinna - eller nej, vi har Kim Källström på plan"
"Jag vet ett dåligt skämt - och det är Kim Källström"

Ja, som ni ser är jag fortfarande påverkad av denna orgie av besvikelse och desperation. Men det var skönt. Nu är jag så slut på dessa känslor att inget kan göra mig besviken på tre dagar (tills Malta vinner över Sverige med 0-3 - och då är jag faktiskt optimist)

--------------------------

Sydsvenskan: http://sydsvenskan.se/sport/fotboll/article436730/Sverige-foll-tungt-mot-Danmark.html
svd: http://www.svd.se/sportspel/nyheter/artikel_3023419.svd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0