En överraskning om dagen är bra för magen

Ibland älskar jag att överraska folk. Denna gång var det min kära mor som råkade ut för mina påhittigheter. Hon fyller nämligen år idag (grattis =D  ) och jag ville fira det genom att oväntat komma till henne. Sagt och gjort; utan att säga något åkte jag hela vägen till föräldrarnas hus och stormade in med morsan var upptagen med telefonen. Hennes överraskning var total - och för någon som redan har allt och som därför inte vill ha presenter är ju en överraskning det bästa man kan ge bort. Eller hur!

-------------------------------------------

Jag funderar också på det här med portioner. Anledningen till detta är att jag har begåvats med en stor magsäck som klarar av stora portioner (studentmage, borde det nog kallas). Problemet är bara att om det är många som tar en extra portion finns inget som hindrar mig från att göra det. Så om man muttrar och klagar på detta så ska man få det klart för sig att jag inte var ensam.

Kommentarer
Postat av: Rickard Sewerin Ekström

Så du menar att det är ok att göra saker bara för någon annan gör det? ;) portionerna?



Mina barn på jobb säger men han slog mig först och tycker det är ok att göra samma, tycker du?;) Liten liknelse;)



Jag har ju faktisk inte med det att göra egentligen och vet inte vad de göller men ändå;)

2009-06-16 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0