Det stör mig till en viss del att det finns rykten om mig - men vad sägs det?

Hej. Om det är en sak som är säker är det att överraskande många känner till mig. Inte vet jag varför för så pass social är jag inte. Jag är ungefär bara överrallt och gör ändå bara otroligt mycket - så det är förvånande att så pass många ändå har talats om det.

Dock undrar jag på samma gång hur mycket som sägs om mig. Man har ju ibland att det talas om mig men självklart är det inte mig som allt når. Samtidigt undrar jag vad som sägs om mig. Jag vill ju inte att folk talar bakom ryggen på mig så pass att deras respekt för mig minskar i samma takt som börsens kurvor. Det vore ju katastrof om det enda folk kan relatera till mig är hur förlorad jag blev på herrmiddagen - när det är så mycket annat som jag lägger ned hela min själ i (och lite till) för att göra ett bra jobb som ingen hör talas om.

Stör det mig att det finns rykten om mig? Eftersom jag svävar i ovisshetens skuggor så är svaret till en viss del "ja" då det kanske förstör den respekten som jag kämpar för att få. Men samtidigt hör jag rykten om vad andra personer gör och jag hoppas verkligen att det folk säger om mig inte är värre än vad de råkar ut för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0