Då har vi fått vår första pandemi sedan 60-talet

Jag läste precis att WHO har hållit i ett flera timmars långt krismöte där de kom fram till att referera svininfluensan till en pandemi. Detta betyder att den har en omfattande spridning i minst två världsdelar. Trots detta manar jag fortfarande till lugn. Färre än 200 människor har dött och det ser alltså ut som att man bara får en veckas semester. Det är allt. Inget annat att vara rädd för alltså

----------------------------------

Herrejösses vad ett skrivfel betyder mycket. La till ett "undvika" i förra inläggets absolut sista mening då avsaknandet av detta ord betydde att jag ville uppleva döden. Bara så ni vet: nu har jag alltså upptäckt skrivfelet och gjort meddelandet lika ljust som jag ville ha det till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0