Bajsblommor är bra att ha - men jag är tvingad till att skriva detta inlägg

I Emmas blogg lovade jag henne att hon kunde få önska vad jag ska skriva om i denna blogg. Problemet är bara att Erica hann före så då ska jag göra henne glad genom att skriva om bajsblommor.

Vad är då bajsblommor? Ingen aning. Antagligen är det någon form av försköning av ordet diarré (lägger man i en skit kommer det komma ut mycket mer av samma sort - liksom att ett frö kommer ge upphov till många blom-generationer) eller är det ett kodord för att snacka mycket skit. Sak samma, det är i alla fall något.

Vad ska man göra med bajsblommor? Inte ens det vet jag något om. Anledningen till detta är att jag inte vet vad bajsblommor är. Men om det är blommor som är gjorda av bajs kan man nog skicka en bukett till den ofta refererade äckelmannen Fritzl - han har ju inte gjort annat än skit.

Så... hmmm... det var kanske sista gången som jag gav någon chansen att fritt föreslå ett ämne. Nästa gång ska jag be personen lägga in seriösa förslag.

-------------------------------------------------------

Ok. Erica gav mig också alternativet att skriva om blommor. Jag skulle kunna skriva om det - men jag kände mig inte tillräckligt seriös idag så det sparar jag till en annan gång. Men Erica - jag kommer skriva om det en dag [och jag hoppas att mitt resonerande kring bajsblommor var eder till glädje].

Kommentarer
Postat av: erica

jäääpps, det va till stort nöje =)

2009-07-02 @ 17:31:33
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0