Uppdatering om packning och sådant otyg

Idag kommer jag nog skriva mer än ett inlägg för jag kommer att vilja uppdatera hur det går med förberedelserna. Just nu packar jag och det är astråkigt. Skulle helst av allt vilja ha en personlig dejt med min säng men så skoj ska man inte ha. Därför fortsätter jag att fylla väskan med sådant som jag helst av allt vill ta med mig - som kläder så att jag slipper gå runt naken i Italien.

Förresten har det blivit en massa hejdå idag. Det är - faktiskt - trevligt att titta förbi och ta avsked för då försäkrar man sig om att alla kommer att ha en trevlig tid där de nu kommer att vara nästkommande halvår. Och så länge de uppger att de kommer ha det trevligt kommer jag att ha det ungefär minst ilka trevligt.

Nej, tillbaka till packningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0