Gårdagens fest var ... finns inga ord att beskriva hur bra det var

Jag är en person som gärna festar men det betyder inte att jag anordnar fester. Faktiskt har jag aldrig gjort det förrän igår. Därför är jag glad att det gick så bra. Vad var det för slags fest då? Det var en avskedsfest eftersom jag snart som bekant ska dra mig vidare till ett visst latinskt land. Och jag hade en jättetrevlig första fest. Gästerna var så underbara att man mer eller mindre enbart kunde luta sig tillbaka och njuta av deras konservationer. Samtidigt gick allt riktigt bra och därför planerar jag en "välkommen hem"-fest när jag kommer tillbaka.

Så tack alla som kom till mig igår. Och tack för alla presenter. De var magiska. Blev en del nära att röras till tårar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0