Detta är nog en av de mest onödiga utgifter som existerar

För 350 kronor per termin har jag kunnat göra en mycket bra sak: jag har gett kåren pengar så att de kan utverka utbildningsbevakning för mig (sedan har jag ju fått igen det mångdubbelt genom att utnyttja studentrabatterna och medverka i några möten för kårens räkning, men det vet ni redan). Samtidigt är det en summa pengar som jag lätt kan lägga ut på en av de få kvällarna som jag går ut till ett annat uteställe än kåren. Dock har det uppstått en konstig situation när jag måste betala dessa pengar för en löjlig sak: och det är nämligen för ett hälsointyg som intygar att jag är frisk nog att utöva sport. What the fuck tänkte jag och undrade om man ska spela basket samtidigt som man tragglar glosor. Men idag fick jag reda på att det är obligatoriskt att sporta i Italien och att dessa 350 kronor måste betalas ut för att jag ska studera där. Dang! Ibland blir allt bara konstigt.

Och som ni vet är jag ingen som klagar - men detta känns bara för absurt för att inte omskrivas i min blogg

Kommentarer
Postat av: Ines

aah ha d super=) tack daniel:D

2009-07-10 @ 17:47:03
URL: http://incee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0