Mitt nya dataminne kom - och jag är imponerad

Min dator har haft ett extremt lågt minne. En sengångare skulle stundtals har arbetat snabbare än min dumburk. Därför har jag sedan länge velat uppgradera minneskapaciteten. Och sedan min bror gav bort minnen till föräldrarna - och givit deras datorer ett nytt liv - kunde jag inte hålla mig länge; jag beställde minnet på direkten. Och så kom det igår. En gigabyte - tillräckligt för att mitt internetanvändande skulle underlättas. En kompis visade hur man skulle installera det och minnet kom in. Resultatet kunde inte vänta. Datorn jobbar riktigt snabbt nu. Jag har försökt överanstränga den utan problem. Saker som skulle ta flera minuters väntan i anspråk är bara ett klick ifrån nu. Därmed är jag riktigt nöjd; för nu har jag givit datorn ytterligare två år - i väntan på dess ersättare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0