Jag fick inte ens se hur bra jag var

Jag gjorde aldrig värnplikten. Ibland känns det som att jag slapp den. Men efter att ha studerat oavbrutet sedan jag var sju år gammal borde vänrplikten vara ett sätt för mig att prova på något nytt och spännande. Därför fastnade jag för en reklamnotis på facebook som ledde mig till aspirantutbildningen. Denna utbildning är till för personer som mig som inte har gjort sin militära grundutbildning. Därför tänkte jag underhålla mig själv genom att genomföra ett test för att se om jag var lämpad att söka in dit. Det gick rätt så bra; när flash-spelaren inte krånglade klarade jag av alla test. Därför såg jag verkligen fram emot att få resultatet för testet. Skulle jag månto vara bättre än normalmänniskan? Det vet jag faktiskt inte. Webbläsaren hängde sig när testet var klart. Jag fick inte se mina resultat. Därför är jag arg. Det är verkligen som att göra ett IQ-test och inte få veta hur smart man är. Jädra dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0