Jag blir kanske Youtube-kändis

Idag var det jag som höll i rundvandringen för skolans utbytesstudenter. Jag gick från järnvägsstationen och drog mig upp till grand för att fortsätta mot class och avsluta vid domus. Det kändes rätt nervöst att tala inför folk sådär. Jag har nämligen aldrig guidat runt folk, och ännu mindre gjort det med det engelska språket. Så jag är rätt nöjd över att ha testat på det. Men när jag gick iväg från en grupp hörde jag någonting om "let's put it on youtube". Det kan betyda att jag kommer att se mig själv där. Förhoppningsvis är det ett minne från stan, men det kan också vara något som jag sa fel. Därför hoppas jag att det finns minsta moral och vett i den människan, så att jag slipper bli känd på samma grunder som "Boom goes the dynomite"-grabben och Star Wars-killen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0