Det var riktigt lyckat ikväll

Jag hade ju stora förhoppningar om festen igår. Lyckligtvis kan jag säga att besvikelser inte hade något med den festen att göra. Det var roligt att mingla runt med andra, att lära känna sektionschefen bättre, lyssna på spännande tal och samtala med riktiga toppenmänniskor. Tyvärr blev det också en viss andel procenthaltiga drycker som orsade ett misst mått av dimma, men så farligt var det inte. Allt i allt är jag riktigt nöjd över gårdagen och hoppas få delta på nästa tillställning. 

----------------------------------------------------------

Vill bara avsluta med att det är min bestämda uppfattning att "Karma finns, karma rules"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0