Vänsterpsykopaterna borde spärras in

Det är lite med lite avsky och ilska som jag läser att vänsteraktivister har förklarat krig mot amerikanska produkter genom att bränna ned varuhus. Med politiken som medel hoppas de kunna utföra så många känslolösa våldsdåd som möjligt. Enbart tanken på att utföra vad de ser som politiskt korrekt skulle ses som psykopati om man var av en annan politisk uppfattning än de nämnda vänsteraktivisterna. Därför kommer jag från och med nu benämna alla dessa odemokratiska terrorgrupper som vänsterpsykopater. Denna hårda benämning är inte nog för att de ska sluta upp med detta - men genom att jag, som representant för den andra sidan - sätter den retoriska agendan hoppas jag att fler ser det sinnessjuka i vad dessa vänsterpsykopater gör och kräver stopp!

-------------------------------------------------

I sydsvenskan läste jag i kulturdelen att förnuftiga svenskar är republikaner. Än en gång visar sydsvenskan att kulturarbetares syn på rim och reson, sundhet och verklighetsuppfattning är aningen bakvänt. Jag anser att det är tillräckligt förnuftigt att ha en monarki och jag kommer kämpa för detta statsskicks eviga överlevande.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0