Saken på kanske allas läppar - förlovningen

Som ni säkert har märkt har Daniel W. förlovat sig med kronprinsessan Viktoria. Vad tycker jag om det? Gissa! Jag är jätteglad för att detta sker. Det är den sortens uppsving som Sveriges demokratiska monarkism behöver. Om jag hade chansen skulle jag vara i Stockholm för att beskåda uppståndelsen. Men nu har jag inte det, så jag lyckönskar det framtida kungaparet för all framtid - och jag gratulerar alla monarkister som liksom mig känner en viss stolthet idag. 

Kommentarer
Postat av: Björn

Hmm. Kan man verkligen kalla dem framtida kungapar med tanke på att Herr Westling blir prins? I övrigt håller jag med dig. Det var verkligen en positiv nyhet.

2009-02-26 @ 13:08:44
Postat av: Daniel

Du har rätt. Jag har råkat fela på grund av gammal vana. Ska bättra mig - hoppas jag =P

2009-02-27 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0