Om att fylla år på ett udda datum

Födelsedagar är ju något som alla har men som få verkligen vill ha. Det beror självfallet på att man på pappret blir ett år äldre. Själv anser jag inte att det är några problem med det. Istället är jag glad över den lilla uppmärksamheten som man blir tilldelad. Tyvärr vet inte många om när jag fyller år. Anledningen är att man måste leta upp det då jag väldigt sällan vågar yppa det speciella datumet. Orsaken till detta är att min födelsedag till 95 % följs av en kommentar som jag har hört alltför många gånger förr. Och av de som fyller år på samma datum är jag inte ensam. En kompis till mig vågar heller inte bli offentlig med hans födelsedagsdatum av samma försiktighet. Så vad vill jag säga med detta inlägg? Att jag känner med alla som har hört samma skämt så många gånger förr. Och jag vill bli firad på kåren eftersom jag fyller år en onsdag och då ska jag defenetivt festa hårt och hoppas att någon sjunger för mig. 

----------------------------

Hur kan ni då veta när jag fyller år? Facebook, eniro punkt se och kompisar. Det ska ju inte tolkas som att det är en hemlis när jag fyller år - hur annars ska jag kunna firas? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0