Ibland är det skoj att diskutera det man tycker om

Nu är det dags för lite mindre allvar än vad ni är vana vid med denna blogg. För när jag var yngre var det inte det sociala samspelet som tog min tid utan flera spel. Favoriten bland dessa är Final Fantasy VII. Aldrig någonsin har världen sett ett sådant elegant sätt att lära sig det engelska språket. När spelet var klart kunde man konstatera att ens läskunnighet inom det aktuella tungmålet ökat dramatiskt. Men nog om det, för det händer väldigt sällan att spelet kommer på tals. Dock var det inte så idag för då kunde jag hitta en själsfrände - en som, likt mig, anser att FFVII är det bästa rollspelet som skapats. Tyvärr gillade denne inte Aerith, men det är ju sådana diskussioner som gör skillnad. 

----------------------------------

Tack Erik för att du fixade cykeln. Du kan inte gissa dig till hur mycket jag är skyldig dig för detta. Jag har inte kunnat cykla på ett år för att kedjan har varit så horribelt kass. Men nu har du fixat det. Tack. Du är bäst! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0