Detta med att byta böcker är en billig väg till bildning

Jag läste på svd.se att Sicklabor kan möblera om i bokhyllan genom att byta böcker. Och det är något som jag verkligen brinner för. Om inget annat är det ju ett billigt sätt att skaffa sig litteraturbildning. Dock har jag inget sådant byta-böcker-kontaktnät så jag får nog fixa ett sådant. Men om du bor i Kristianstad: jag har en precis utläst pocketutgåva av Snabba Cash och är beredd att byta den mot vilken top-10-bok som helst. Varför topp tio? För att chansen att hitta någon som man kan diskutera just den boken är större än om man letade efter en som läst "Snörmakare Lehrholm får en idé" - vilket förövrigt Lars Leijonborg har läst.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0