Det gör ont i magen - av begeistring

Nu är det över; helvetesperioden som kallas tentavecka är avklarad. Nu är det andra mål som jag kan fokusera på och ett av dessa känns över hela kroppen. Det gäller nämligen att jag ska åka utomlands nästa termin och alltså tillbringa hela höstterminen någon annanstans än i K-town. Detta är något som jag har längtat efter i minst två och ett halvt år. Äntligen blir det sanning. 

Än är det inte klart. Men jag är säker på att jag kommer dit jag vill. Det beror på att jag i princip har bäst betygsstatistik av alla i min klass. Med best betyg hamnar man främst i kön och det är där som jag tror att jag hamnat. 

Mina ord kan inte beskriva hur jag upplever situationen. Snart kan jag inleda ett av mina största äventyr någonsin!

--------------------------------------------

Hur gick då tentan? Den kändes för lätt. Säkerligen har jag gjort alltför många slarvfel. Men vi får se. Man ska ju inte ropa hej än så länge i alla fall.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0