Snart kommer jag uppdatera bloggen oftare - för nu vaknar politikern i mig =P

Ja, nu är man hemma igen sedan ett åar dagar och det går alldeles utmärkt: jag är nämligen med mina föräldrar och eftersom allt är så bra här behöver ja inte nämna något mer. Kanske att det var ett tag sedan som man hade så här lugnt som jag har nu... det finns inga kompisar i närheten att knacka på hos, ingen som känner sig sugen på att gå ut, ingen supermarket som säljer öl till lagom bra priser. Ja... det finns ingenting - förutom semester!!!

Jag börjar sakterligen vänja mig vid att bo i Sverige. Har druckit svenskt kaffe nu ett par dagar (även om jag saknade espresson så pass mycket att jag tog en liten kopp i espresso-house för att dämpa abstinensen) och har till och med tagit ketschup på pastan! Och snart kommer jag börja uppdatera bloggen oftare nu när den kan bli politisk igen (för vänstern har inte slutat med sina undermåliga argumentationer bara för att jag åkt iväg).

Snart åker jag dock tillbaka till Kristianstad, min kära stad. Där ska jag träffa alla vänner som jag lämnade till förmån för det stövelformade landet. Så... ta till vara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0