Sista dagen i Siena

Nu är det den sista dagen i Siena och liksom alla andra känner jag en viss saknad. Detta beror på att jag har gjort så mycket skoj här att man knappt kan räkna upp det (en av de mest minnesvärda upplevelserna var att vänta flera timmar på Palion - men säg det inte till Ines för hon tyckte att hästracet var överskattat). Men nu är det som sagt slut.

Dock har jag ju ett till äventyr: Milano. Jag ska åka dit imorgon för att sedan på måndagen ta tåget till Castellanza. Det ska bli riktigt roligt att börja studera på allvar igen. Speciellt nu när den ekonomiska krisen verkar avstanna. Så nu blir det plugg på allvar igen.

Förresten klarade jag språktestet. Min italienska är alltså relativt godkänt =)

Kommentarer
Postat av: Ines

Hahaha du e rolig du=), grattis te att du klara provet=) glömde fråga dej d när ja skrev d långa gb inlägget på fb:P haha ta hand om dej ses snart min vän! kram kram

2009-08-29 @ 11:51:16
URL: http://incee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0