Jag och min kamrat Ines

Att vara i italien àr en mycket trevlig upplevelse som fòr nàrvarande ger mig manga minnen. Men alla kulturkrockar ger mig verkligen mènga funderiungar. Till exempel har jag kommit fram till att Italienare och logik àr totala motsatser. Fast om det àr nagot som chockar mig fullstàndigt àr att den storsta kulturkrocken inte vàntade pè mig hàr i Italien, utan att den fòljde med mig. Och med det menar jag att min kamrat Ines àr sa olik mig i sa mycket att det inte àr klokt. Vi har till exempel helt olika sorters temprament och har helt olika uppfattningar om landet Sverige. Men àndè àr jag glad att vara med henne. Hon àr rolig, fèr man att skratta, àr omtànksam och sè. Vi har haft manga trevliga studender under den hàr korta tiden i Italien. Sa jag àr glad att jag har en otroligt trevlig vàn att tillbringa resten av terminen med. (Fòrresten àr Hhn en kàmte, en riktig tiger).

---------------------------------

Tack KA fòr din kommentar. Men pa grund av dig rèkade jag ut fòr en pinsamhet. Jag sitter nàmligen i datasalen och skriver detta inlàgg (vilket kanske ses pè min bokstaver). Dàrfòr gjorde jag allt fòr att dòlja det enorma skrattet som ville komma ut fran mig. Problemet var bara att det sèg ut som att jag grat. Nègra kom till och med fram till mig och med mycket medlidande fragade om allt var ok. Sè KA... TACK =P

Kommentarer
Postat av: Ines

hahahahhaah du asså danieeel att du lyckas:P, ee jätte gla ja me att e me dej i italien woeee:D tro inte man kan hitta bättre kamrat, skratta åt skrika på irritera sej på å ha kul med:D:D hahaha:P=

2009-08-26 @ 16:02:12
URL: http://incee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0