En morgon full av rutiner

Om det àr en sak som jag àlskar med alla som skriver kèserier àr att de kan gòra nagot roligt av vilka helt vardagliga saker som helst. Dàrfòr fòrsòker jag alltid se det positiva i de flesta vardagliga saker som jag stòter pè. En av dessa àr att jag redan har hamnat i en dans full av fòrutsàgbara rutiner (och ja - sjàlvklart tror jag inte att jag ska slippa dem men det àr roligt att se dem). Fòr det fòrsta vaknar jag altid av att min rumskamrats mobil ringer. Sedan halvsover jag tills min vàckarklocka ringer (fòr den rèkar vara instàlld fem minuter senare àn min kompis klocka). Efter detta tvàttar jag mig, hàmtar ost i kylen och gòr en halvtaskig frukost. Nàr detta àr klart gèr jag ned och - liksom alla andra dagar - tràffar pè min kamrat Ines som alltid vàntar pè mig. Sedan fortsàtter dagen med att skolan bòrjar. Och ja, som ni ser finns mènga hàrliga rutiner och det roligaste àr att trots att jag làmnade Sverige fòr att slippa undan rutiner rèkar jag ut fòr att hitta nya sèdana...


Kommentarer
Postat av: Ines

hahahahahhaha roliga rutiner e d speciellt turinen med att ines vänta, tycker du borde ändra den rutinen så den blev daniel väntar:P

2009-08-20 @ 15:20:05
URL: http://incee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0