Tack kära läsare för att ni visar att jag har fel

Jag vill tacka två av mina trogna bloggläsare för att ni läste mitt förra inlogg och via fejjan visade hur fel jag hade. Därmed vill jag också upplysa er alla läsare om att bloggen har uppnått sitt syfte, om att vara en dialogskapare mellan er och mig. Ni får reda på vilka tankar som far runt i mitt huvud samtidigt som att jag får respons från er. Det har ju funkat när jag skriver något extra roligt, men för mig personligen tjänar dialogen till bättre av att jag får mothugg för annars helt onödiga tankar som jag - om jag inte framfört dem via detta medium - skulle bokstavligen ätas upp av. Utelämnande är det ju, vilket jag är högst medveten om. Detta är nog inget som vardagssvensson ska få reda på - än mindre mina framtida arbetsgivare. Men jagär inte orolig för jag skriver ju så mycket att detta inlägg försvinner i mängden. Sedan verkar ni trogna läsare vara personer som jag känner väl [ja, än så länge verkar bloggen inte vara lika känd som min person, hehe]  så ni förtjänar väl att jag öppnar mitt sinne lite då och då. Därför tackar jag er än en gång för att ni läst mitt inlägg och visat hur fel jag har. 

---------------------------------------

Uch. Nu är det en tjejkompis som trott att min pervoattack [vad annars ska man kalla det, haha ] varit riktad mot henne, så nu har mitt tvivel spritt sig utåt. Men jag ska inte leka struts och gömma mig undan detta utan jag ska sköta detta snyggt. Jag kommer trots allt kanske jobba med sådant i framtiden när jag gör karriär i ett pr-företag så det är lika bra att öva upp sin förmåga nu när man fortfarande är ung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0