Nu är det dagen efter men ändå inte kvällen före

Nu har jag precis vaknat upp från den sköna sömnen och kom fram till att jag hade det riktigt skoj i helgen. "Alla" hade sagt att flummen skulle vara riktigt rolig och jag håller faktiskt med om det. Det enda som jag ångrar är att jag blev så full för jag kom ju ihåg en del pinsamma saker som jag gjorde. En av dem var att någon (tror att det var molnet) skrev saker som "penis" och "kukälskare" på mina armar - vilket jag inte kunde få bort förren idag efter enormt mycket blod, svett och tårar. Och sen har vi också det som jag skrev om igår, men jag hoppas att det inte kommer haunta mig alltför länge [jag sa trots allt inte att jag hade 52 flickvänner, att jag ville gifta mig med henne eller något annat sådant som procenten får en att säga - så jag var nog rätt säkert ute ändå]. Och jag försökte fixa in mig på en privat fest genom att just ljuga så det är nog mycket skit som kommer ur mig när jag är dragen (snart säger jag nog att jag kommer bli statsminister)

Men även om jag blev riktigt dragen måste jag väl nämna att jag var långt ifrån ensam om det. Det var bara ett par tappra själar - vars lott var att köra bil - som avhöll sig från drickat; alla andra var som jag - fast kanske inte lika mycket som mig.

Nåväl, jag hade i alla fall skoj, hoppas att jag inte var alltför jobbig mot er och jag önskar också att ni alla andra besökare hade minst lika skoj som jag hade

---------------------------------------

Och nu till en referens till en youtube-film som blev omnämnd på flummen. För nu när jag vet att meningen med livet är 42 är dessa två frågor mycket viktigare för mig: "vem var det som kasta" och "vad ska jag göra med min fucking skjorta?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0