Jag var på flummen och gjorde minst en sak som jag ångrar

Hejhej. Nu (!) är jag tillbaka från flummen och eftersom en del av er som läser min blogg var där kan jag nog bara säga: jag kom, jag såg, och jag blev full. Det var länge sedan som jag fick i mig så mycket procent under två dagar; ja, jag minns inte mycket om själva dagen. Det enda jag vet är att den största pinsamheten som jag ångrar att jag gjorde var att ljuga för en tjej. Jag vet inte varför jag gjorde det för jag ville inte imponera på henne (jag minns inte ens vem det var) eller nånting sådant. Det bara hände att det kom ur mig och detta skulle jag vilja göra ogjort (om jag får vara ärlig minns jag absolut inget av det så fråga mig inte om detaljer). Annars har jag haft det skoj. Men detta var nog både den första och sista studentfesten. Jag skulle nog inte klara av allt festande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0