Jag har lämnat funderingarna bakom mig

Det här med vad jag skrev innan om hermiddan är över nu - jag har lämnat dessa funderingar bakom mig. Det är fortfarande faktiskt en relativ ny erfarenhet att dricka alltför mycket och det har jag inte intelektuellt förberett mig på. Samtidigt hade jag väntat på herrmiddan i över ett år [ni som känner mig vet hur lyrisk jag var över att ha den på samma dag som min dag] och att gå innan den var klar gjorde mig faktiskt besviken. Ja, ni vet ju själva hur det är om ni längtat efter något riktigt mycket och inte fått det att bli som ni ville. Men jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv att jag lämnade stället för om jag var kvar skulle jag bara bli en belastning för de stackars servitriserna och det skulle jag verkligen inte vilja. Därför vill jag säga att jag lämnat tankarna bakom mig så nu är det dags att börja skratta åt det hela. 

Visste ni förresten om att alla ville få mig att dricka för mycket? Jag hörde att det fanns fem oöppnade ölflaskor på mitt tomma bort. Med dessa skulle ölkonsumtionen uppgå till minst nio öl. Jag har faktiskt aldrig någonsin i hela mitt liv nått upp till den nivån. Nio öl - minst. Det är en konspiration!

----------------------------------

Nu får jag fundera på annat. Som tjejer. Kiera Knightly är fortfarande den snyggaste tjejen just nu och hon förtjänar knappast den äckliga killen hon är ihop med [han såg ju discusting ut]. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0